You know you're dancing when tears of pain and happiness blend in with your sweat

Examination imon och JA jag är nervös. dels för att jag inte kan något och dels för att jag inte riktigt känner mig i topp trim för detta just nu.. men så är det väl säkert för alla! det brukar alltid bli något fel på en vid såna här tillfällen. antigen är man sjuk, eller så har man haft en dålig morgon, eller så har man ont någonstans/överallt (jag) eller så är det någon annan skit som man skyller ifrån sig på. det är samma sak som med passfoton och ID-kort. jag har knappt hört en enda människa som är nöjd med sitt och det är alltid samma visa: "jag var sjuk när de tog det", jag hade precit varit hos tandläkaren och bedövat hela käften och så ville de att jag skulle le!" eller i mitt fall: "pappa tvingade iväg mig en fredagseftermiddag när jag var assleten och inte alls beredd på att ta kort". kan vara lite därför som jag ser ut som en terrorist på mitt. ärligt talat, om jag skulle haft det kortet på mitt pass så tror jag inte att jag hade kommit utanför sverige.. and so on...

Vet inte riktigt varför jag tog upp det nu, men jag är trött. och när jag är trött så svamlar jag. mer än vanligt vill säga. helst av allt hade jag velat göra en jonathan. pysa till stora staden i USA å bara göra allt annat än just det man måste. men nu är det som det är och jag ska fan sluta klaga! det finns många som har det värre..! det känns sjukt taskigt att tänka så men jag måste ju vara lite positiv! tänk, jag hade kunnat vara uteliggare i indien, bo i ett krigsdrabbat land där alla mina släktingar har dött, ha aids, tvingats vara prostituerad i ryssland, vara ett litet barn i sydafrika som sniffar lim eller något annat hemskt som det finns gott om.

Idag kom mina föräldrar hem och min hund va jätteglad och vi åt pannkakor =)


image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0