En la escuela

Jag tror detta är första gången som jag sitter i skolan och petar ihop ett litet inlägg. har precis haft spanskaprov och det KUNDE ju faktiskt ha gått värre. skulle skriva en liten uppsats och jag skrev lite i förväg hemma, troligtvis precis som alla andra.. problemet med mig var ju att jag för allt i världen inte kunde komma på vad jag hade skrivit så det var bara att försöka få ihop en hel text med mina verb-skills i olika tempus.. får väl se hur bra det gick.. för övrigt så känner jag mig lite spanska-skadad. jag har haft två rubriker som innehåller spanska? skärpning!

Ska ha svenska inom en kort framtid. det måste ju på riktigt vara ett av de onödigaste ämnen man kan ha. okej att man läser det första året, men att fortsätta med svenska B? helt värdelöst.

Fan va tråkigt inlägg, hoppas ingen somnade, men ibland kan även de bästa ha lite tangenttorka..

och sist men absolut inte minst!! GRATTIS ELINA TILL KÖRKORTET!!! :D (det blir ingen snajsig bild eftersom att jag inte har tillgång till mina fräsiga kort men så är det.. snälla gråt inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0