The wind that blew my heart away

Det var väldans vad längesedan det var som jag klottrade ner något här men sånt händer..

Äntligen är det lov vill jag bara säga. känns lite mer verkligt när jag skriver ner det. kanske borde nypa mig i armen också för säkerhets skull..
I alla fall så kunde det inte fått en bättre start. jag och marcus tog en liten roadtrip till köpenhamn (danmark för den efterblivne) och det var verkligen übermysigt! det blev ströget, ripleys museet, mat på hard rock cafe, och lite flöt på hotellet som på riktigt var det finaste hotellet som jag har bott på. så vem är turist om inte jag som snor en påse med diverse småsaker i samt badtofflor..? fast jag misstänker att det var lite det som var meningen så det gör nog inget =) å imorses så låg jag kvar i de enorma duntäckena så länge jag kunde, och hade vi inte behövt checka ut så hade jag lätt kunnat ligga där hela dan..kunde inte vart bättre =)

Tack för en underbar helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0