Sat by the river and it made me complete

Här kommer ännu ett klagomål som jag ännu inte har tagit upp i min älskade blogg.. varför kommer ALLA bra band till stockholm?! VARFÖR?! okej, vi fick justin timberlake, men fick jag biljetter? nej.. visst vi hade tur med rolling stones men det gilltas ju tekniskt inte för det var inte ett band där jag köade på ticnet för att få biljetter. detta resulterar i att jag har varit i Stockholm 3 gånger på ett halvår och innan 2008 så hade jag inte satt min fot på huvudstadens gator i hela mitt liv?

30 maj - Kiss
14 juni - Foo Fighters (+ lite annat på wtai, men dom var viktigast..)
18 september - Coldplay

Nu var det även meningen att det skulle bli en utflykt i februari igen när AC/DC kommer, men pga diverse komplikationer så blev det inga biljetter. ska försöka införskaffa dessa dock...

Dessutom spelar Gavin DeGraw den 3 november OCH jag fick nyss ett mejl där det står att KEANE kommer 1 november. Huuuuuuuuuuuuur kul hade det inte vart att åka upp och se båda?! huh?! HUH?! LOVELY!! men så kommer det troligtvis inte bli utan jag kommer få sitta hemma, lyssna på CD och gråta istället..


Sometimes it's hard to know where I stand
It's hard to know where I am
Well maybe it's a puzzle I don't understand
Sometimes I get the feeling that I'm
Stranded in the wrong time
Where love is just a lyric in a children's rhyme



Kommentarer
Postat av: Tove

Åhåhåh, jag vill på Keane hur mycket som helst! Åk dit och ta med mig i farten!

2008-10-14 @ 21:19:20
URL: http://toveudd.blogg.se/
Postat av: Tove

Shit det vore verkligen grymt kul, det är bara det där med pengar som strular som vanligt. Men ska du dit då?

2008-10-15 @ 19:09:21
URL: http://toveudd.blogg.se/
Postat av: Annaa.

Åh att se gavin degraw hade varit super roligt juu !

2008-10-15 @ 22:09:43
URL: http://annakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0