A little small talk, a smile and baby I was stuck

I fredags var jag på mamma mia! den var snoooooooooorbra!!! milda makaroner vad jag älskar den filmen. det är en riktig sån film som man blir avis på alla skådespelare som är med bara för att dom får göra alla roliga grejer och så tänler man att jag hade minsann kunnat bli av med en tå för att kunna sjunga och vara med i en liten scen där. men sånt är inte livet nu, nej nej.. Istället får jag parkeringsböter och går upp tre kilo på två dagar (hur detta hände har inte en aning om...)
Det där med parkeringen är egentligen en ganska lustig historia.. ehrm.. eller inte? jag och marcus skulle som sagt kolla på mamma mia, parkerar vid scandinavium, låser bilen och går därifrån. vi får med andra ord skylla oss själva när vi är såna ljushuvuden att vi inte ens tänker tanken att gå till betalningsautomaten? 400 spänn bara därför! fan... men inte nåra sura miner här inte! filmen var för bra för att förstöras av lite böter..


Idag var jag danslärare för första gången. det gick helt okej..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0