Think twice

Jag blir så jävla förbannad! I helgen så var det en våldtäkt här i trakterna och det är helt jävla sjukt hur människor kan göra något sånt!! dessutom så får dom jävlarna inte på långa vägar tillräckligt hårda straff. hade jag fått bestämma så hade det varit ungefär så här:

Först så skulle svinet fått sina allra ädlaste delar borttagna med hjälp av en sån här   eller kanske en väldigt slö eller varför inte en ? allt beroende på hur grovt brottet är. samtidigt som detta görs så ska de ha wasabi i munnen och tandkräm i näsan. efter det så blir det självklart fängelse, och inte i bara 5 år, å nej, minst 20 ska det vara (nu är jag väldigt snäll känner jag..) där de kan underhålla sig med diverse aktiviteter så som äta, sova, sitta på en stol, kolla på svt och kanske spela kort med varandra. när/om de väl kommer ut sen så ska de för alltid ha ett armband som var tredje timma skriker " jag är en våldtäktsman!". det kan dom få ta av sig när de är runt 80 och troligtvis inte kan göra någon större skada.
Samma konsekvenser gäller för mord och andra grova brott i den stilen. Kan vara någon liten ändring på något men på det stora hela så ska det utföras ungefär såhär =)

Tack för mig


Kommentarer
Postat av: Tove

Haha. Gillar dina metoder. Åtminstone kemisk kastrering borde de ju ha!

Hörde du vart i Kinna det var då? Bakom Hemköp, där har jag ju gått typ 2000 gånger ensam på kvällen. USCH!

2008-10-03 @ 23:58:55
URL: http://toveudd.blogg.se/
Postat av: Annaa.

haha, vilka idéer ;P .. Du kan va ond om du bara vill, haha.. Jag va ute samma kväll det där hände, skulle gå hem själv också, det var läskigt.. hörde en polisman prata i sin radio och hörde "våldtäkt" .. kollade bakom mig hela vägen hem :P hehe !

2008-10-05 @ 21:57:29
URL: http://annakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0