ver hacer poner volver abrir escribir

Helt från ingenstans så slog det mig. jag får RÖSTA!! det är inte alla som får! så nästa gång det är val så ska jag bannemej vara jätteinsatt och göra något viktigt för landet. nu låter detta kanske lite konstigt för det kom ju faktiskt ifån ingenstans. men det var det som ploppade upp i mitt lilla huvud för några minuter sedan så jag var tvungen att dela med mig..

För tillfället så håller jag på att plugga spanska.. får lite smått panik på det här jäkla ämnet faktiskt men enda anledningen till att jag fortfarande dras med det är för poängens skull. på den här sidan kan man så fiffigt räkna ut hur mycket ens gymnasiepoäng är värda och jag blev lite girig.. mer ska jag ha! så därför ska jag inte sitta kvar här utan fortsätta med mina verb som min lärare tror att jag kommer ihåg alldeles utmärkt från förra året (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0