14 september

Då var det söndag igen och min söndagsångest är tillbaka.. inte mycket att göra åt förutom att pallra sig till skolan imorron men ändå...

Denna helgen började med party för louise! skoj oboy var det! i lördags så var jag lagom pigg för jag hade kommit hem vid 4 och satt klockan på 10 (varför?)  ett besök på ängskolans lilla bakgård tillsammans med marcus var inplanerat för det var nämligen skene marten i helgen!! patetiskt att man (jag) tycker att det är kul att gå dit varje år även om det är samma skit men så är det... jag fick köpt min grillade majskolv iallafall och det var det som var huvudsaken (den köpte jag idag när jag nu tänker efter och om nån får ihop matematiken här så betyder det att jag har varit där två gånger under helgen...). sedan bar det av till borås där vi äntligen hämtade ut våra coldplay biljetter! vi beställde ju dem för evigheter sedan men har helt enkelt inte tänkt på att hämta ut med.. fick smått panik när hon först inte hittade dom... efter det pizza, sen hem och sova, sen tillbaka till borås för att kolla på the dark knight (tror jag att den heter?) den var bra bra, men aningen irriterande när den först stängde av sig (?) och sendan hoppade hela sista timman! nu menar jag inte hoppade som i hoppade över, utan hela skärmen k skakade som vibratorn på min mobil...

ni orkar jag inte skriva mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0