Mariokart fredagen den femte september

Vad gör man när ens pojkvän och trogna vän sitter och spelar tv-spel? jo! skriver ett onödigt litet inlägg.. marcus och pao har fullt upp med att skjuta sköldpaddesskal och kasta mordiska och kaxiga kommentarer mot varandra medans jag sitter och försöker komma över det faktum att min hund precis har ätit bajs.

Round 2. Marcus vann precis och är grymt nöjd över sin insats. Pao däremot deppar inte ihop för det utan sitter med ett självsäkert flin över läpparna. båda ser oerhört koncentrerade ut.. och jag ska sluta agera spelkommentator just precis nu...

marcus: FAAN!!!!!
pao: YES!!
marcus: oj, nämen oj, ligger du trea (gör något konstigt ljud som tydligt uttrycker hans missnöje med sin egna placering)
pao: oj ligger du sist? (låtsas som att hon bryr sig)

Jag hade kunnat fortsätta i evigheter men det orkar jag inte.. nu gott folk, ska jag gå och hämta en glass!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah, du verkar haft kul ser jag <:

2008-09-08 @ 09:05:06
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0