So drown me if you can or we can just have a conversation?

Idag fick vi beställa studentmössor. STUDENTMÖSSOR!! känns fortfarande väldigt avlägset men, men...jag är nöjd med den iallafall =) dessutom så pillade jag hem ett champagneglas, en penna (jävligt onödigt) och en visselpipa! fick dock visselpipan gratis, så det gilltas inte riktigt... ;) mitt kit gick iallafall inte på ett å sju som vissa andras.. hehe.. ;) men det är bara student en gång och då jävlar!

Min mamma kom hem från New York idag! det var alla tiders. hon hade shoppat järnet och jag fick ett litet rus i magen när jag tänkte på allt jag kunde shoppat, haha. men det blir väl min tur att åka dit nästa gång. måste bara jobba ihop några årslöner så att jag kan spendera som en fet unge i en godisaffär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0