Söndag.

Det är helt sjukt hur denna långhelgen har gått fort! kan fortfarande minnas förra söndagens ångest och hur jag bävade inför måndagens skola. det är på riktigt den värsta dagen i veckan men jag ska väl inte klaga för när jag väl har tagit studenten och är arbetslös så kommer jag längta tillbaka till mina lyckliga spanskalektioner och önska att jag kunde få tillbaka iallafall en utav dem.. eller inte..? detta påminner min om att jag har läxa tills imon som jag inte har gjort. ooops.

Jag känner redan nu att om jag fortsätter skriva så blir detta ett snorvärdelöst inlägg så jag lägger ner.
godnatt kära ni

Kommentarer
Postat av: Mrkinky

Älskar dina blogginlägg! va lite kort de här sista men du kan ju alltid berätta va du gjort i helgen annars.......keep on rockin!

2008-09-28 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0