24 september (dagen efter elins födelsedag! grattis grattis!)

Min mamma befinner sig just nu i New York. gissa vem som är avis?! jag jag jag!!! men det blir väl min tur att hälsa på äppelstaden någon gång i mitt liv också.. 

Idag var det som sagt klassfoto. marcus hade gjort en superdesignad hjälm till mig som jag tvingade på jonathan av den enkla anledningen att den var ungefär lika stor som.. jag vet faktiskt inte, men den var väldigt stor iallafall. så jag fick på mig en som louise hade gjort. inte för att jag såg mer normal ut i den, men så fick det bli. och jag måste faktiskt säga att jag ger mig, jag slänger in handduken, hissar upp den vita flaggan. ja ni fattar. det VAR faktiskt lite kul med dom där jävla melonmössorna ändå. mycket för att faktiskt alla i klassen hade gått in för att göra en. dessutom blev det liiiite roligare miner än på ett vanligt klasskort så hejja oss!

Imorses så fick vi dansare även åskåda en annan rolig grej. nämligen mig och sofia som små barndansare. marianne hade sparat filmerna. det var lite kul faktiskt för jag har aldrig sett mig själv på film förut när jag dansar runt och är en banan...

Kommentarer
Postat av: Anna.

Åh, jag är med avis du !! Haha, måste få se skolkatalogen sen när du får den ;) ..

2008-09-24 @ 22:10:44
URL: http://annakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0