what the crap?!

Det blir ett till inlägg! hallelujah!!!!!
Jag ville bara uppdatera er om att jag minsann har serverat på ett bröllop!! ska inte skriva mer om det utan tänkte ägna lite klotter åt dagens irritationsobjekt:

Varför i hela friden ska vi behöva vara med i skolkatalogen med en jävla vattenmelon på huvudet?! kan någon förklara detta fenomen för jag fattar verkligen inte... hoppas inte att någon tar illa upp men den idén gick inte hem hos mig. ´"kom på nåt bättre själv då?" tänker man säkert så fort jag protesterar, men näe vet ni vad?! vad som helst är bättre! utom dom andra förslagen som vi hade..vad har hänt med våran kreativa klass? vi skulle ha det bästa kortet! vi skulle ha massa idéer! men istället blir det en grön hjälm med så mycket folie inuti att jag säkert kommer kunna få in canal +...



?

Kommentarer
Postat av: tuss,

HAHAHAHHA! What the Fuck?

varför ska ni ha en melon på huvudet? :O

2008-09-24 @ 10:16:48
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0