If I'd only waited I'd not be stuck here in this hole

Varför gör man alltid samma misstag? man säger att "i år så ska jag ta mig fan göra alla läxor och göra allt i tid så att jag slipper ligga  efter" och varje gång så slutar det med att man inte gör det man ska, skjuter upp det och stressar så att man ibland (faktiskt) börjar böla som en liten unge så att mamma tycker synd om en för att man har så mycket att göra samtidigt som man vet att man egentligen får skylla sig själv... lång mening det här, men förhoppningsvis så läses inte detta högt så man andas väl samtidigt som man läser... senast idag så blev det skolk av samtliga estetmedlemmar som läser engelska c. mycket bra initiativ vill jag kalla det även om vi senare fick höra att nåde den som skolkar från C-H's lektioner (ja hans namn ska uttalas som de engelska bokstäverna när man befinner sig i klassrummet...)

Nu ska här dansas house! och vi hoppas på samma nivå av rövsvett som förra gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0