Eating nachos

Igår blev det en liten tripp till gekås, handlade inget vettigt men blev 400 spänn fattigare, heja!!
väl hemma så var det meningen att fia och jag skulle plugga. det slutade med att vi satt framför datorn och dregglade över ett dussintal vackra skoskapelser.. vissa spelar spel, vi försöker hitta fler sätt att slösa pengar på. ja...

Meningen är nu att jag ska plugga, har vröööööltmycket att göra! skitkul verkligen. istället flötar jag och försöker inbilla mig själv att det inte är så mycket jobb och att jag kommer klara allt galant. slå vad någon?

Jag kom just på att varför skulle jag inte kunna lägga lite ost på mina nachos å sen lägga dem i micron?!!! ååh va underbart! jävla typiskt att dom precis tog slut bara (...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0