Jag är mogen

Jag hatar när plugg kommer i vägen för roliga saker, men idag var jag tvungen att agera vuxen och försöka göra klart mitt förbannade engelskaarbete som jag ärligt talat inte förstår någonting av. asså jag förstår ju det jag har skrivit men beskriviningen är ju lika med bajs.

Annars kommer denna veckan att vara helt åt helvete. ingenting som jag behöver berätta mer ingående om men det är så situationen ser ut nu iallafall. snart tar vi studenten. just nu är det också lika med bajs.

Varför är bajs ett roligt ord egentligen?

Kommentarer
Postat av: Nathi-Pathi

men jag gillar dig lika mycket ändå. även fast du var vuxen och tog det kloka valet :)

2009-04-13 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0