Piggelin

Bra väder gör mig glad. alltså är jag glad idag. liiiiite mindre glad blev jag när jag såg det här.. bilden har ja snott från den här bloggen. ingen som jag vanligtvis läser, men när jag denna morron klickade in på blogg.se så var jag tvungen att klicka in på den och sno bilden.

'


Nostalgi or what?! det som uppenbarligen gjorde mig lite lite upprörd var att solero exotic inte finns med år 2009?!?!!!! VA I HELVETE?! ett tag försvann den och sen tog de tillbaka den igen, för de fattade säkert vilket misstag de hade gjort, och vad händer? ja.. dessutom kostar glassarna en aning mer än vad de gjorde på den gamla goda tiden..
Den där taco-glassen från -99 var också en höjdare, men det är aldrig nån som fattar vilken jag menar när jag ska förklara för allt jag kan få ur mig är att det var en isbjörn i reklamen (?) det hade lika väl kunnat vara viks halstabletter lixom.
Daim var också en sån glass som jag bara var tvungen att smälla i mig när jag var typ 6 år och den var ungefär lika stort som mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Tove

ååååh, skattkiste-glassen från 99... hur kan man bli nostalgisk av glassplanscher?!

2009-05-07 @ 17:51:39
URL: http://toveudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0