The shock of the new

En av mina sjukt dåliga ovanor (förutom att blogga när jag har plugg i kopiösa mängder att göra egentligen?) är att jag alltid måste äta någonting när jag pluggar. detta resulterar inte helt oväntat i att jag går upp lite smått i vikt under mina pluggtätare perioder i livet. dessutom så sitter jag här just nu och är så mätt att jag nästan inte kan andas och då är det inte det lättaste att koncentrera sig på alla 50 namn som vår kära lärare har lyckats peta in i häftet. jag har petat i mig allt från mackor, choklad, godis, frön av något slag och lite saft.

Ibland kan jag önska att jag hade någon nyttigare pluggvana.



Pluggodis! :D

Kommentarer
Postat av: EMMA

mumsigt :D:D

2009-05-13 @ 19:58:28
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0