God Morgon

Jag trodde inte att jag skulle känna såhär på ett bra tag framöver, jag har nämligen söndagsångest. det faktum att jag över huvud taget har koll på att det är söndag är faktiskt ganska facinerande (stavning?)

Iallafall så ska jag infinna mig i skolan imorgon vid 9-tiden. inatt drömde jag att jag försov mig, det bådar gott? desstuom sov jag till alldeles för länge, så nu har ja ångest för det också. trevlig söndag det här kommer bli!

Mitt jobb ringde även i förrgår. jag har inte ringt tillbaka än, kanske ska skriva upp det som dagens to-do-grej. är det bara jag eller blir detta bara en jävla massa skitsnack? nej det är nog inte bara jag..

Big news! igår åt jag pizza för första gången sedan jag var i kroatien tror jag. alltså jag har ju ätit kebabtalrik och sånt sånt men inte pizza och milda makaroner va gott det var! sjävlklart blev jag alldeles snormätt och sedan skulle jag prompt trycka i mig lite chips och godis i min ensamhet. det var en bra kväll kan jag lova!

Hoppas det blir något vettigt av den här dagen. god morgon. Frukost: pizza leftovers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0