Good night

Det känns lite udda att gå och lägga sig klockan halv 9, när barn leker utanför, bara för att jag ska jobba! imorgon är det sista och tredje dagen i rad som jag börjar klockan 5 på morronen, det innebär uppstigning klockan halv 4!!!! HALV FYRA!! och jag har aldrig varit en morgonmänniska.. men, men, jag är smått pengakåt för tillfället så det får vara värt det, tills jag ser min lön och det säkert är mycket mindre än vad jag har hoppats på...

Innan jag läggdags idag så tänkte jag börja ta tag i mitt liv lite! jag var och tränade innan och nu sitter jag och kollar på danskurser till hösten. lite svårare att pussla ihop denna gången eftersom att de nu tar plats i göteborg och jag orkar inte flänga fram och tillbaka som en gnu. detta innebär även att jag ska tvinga mig på i min vän sofias lägenhet! (hoppas du läser detta nu förstår att jag faktiskt KOMMER att störa i ditt lugna bo). allt löser sig säkert, men gaah vem orkar planera!? kan inte nån bara göra det åt mig..? å andra sidan ska jag inte klaga, för det är inte värre än att gå i skolan!

Just d ja, det ska ja ju också göra?



Kommentarer
Postat av: Sofiaa:)

Hur många gånger ska ja behöva säga att du inte kommer störa kvinne?!:P Ja om någon tycker de är en toppenidé och blir bara kalasglad när ja slipper bo ensam veckorna i ända:) Ja säger bara välkommen in och stig på min sköna:)

2009-08-07 @ 02:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0