Is it hot in here or is it just you?

Jag har fler besökare idag än vad jag brukar ha? vad har hänt? va d mitt inlägg med sex som slutade på sjukan? hmm.. kanske ska starta sex-blogg så att alla mina vänner får gäst-skriva och sedan tjänar vi massa blogg-pengar som vi shoppar upp? Ingen dålig ide!

På tal om annat (fast nära besläktat i vissa fall) så köpte jag och sofia varsin bok som heter "lilla boken med dåliga raggningsrepliker". den kostade ynka 30kr och det var så värt det. här kommer någa underbara exempel som jag nästan skulle vilja höra någon gång. det är lite av en dröm att hälla en drink över, hade inte d vart roligt!? som på film lixom :)

Vi börjar lugnt:
- kommer du hit ofta?
- du är så söt att jag får hål i tänderna
- ursäkta, får jag försöka stöta på dig? (HAHA!! said what?!)

Next level
- har du feber eller är du alltid såhär het? (på den här frågan svarar man självklart ja oavsett om man ser ut som jessica alba eller jabba the hut)
- vet du var närmaste sjukhus ligger? jag tror jag stukade foten när jag föll för dig

Too much

- min morot skulle passa bra i ditt trädgårdsland
- vill du se min imitation av naken-janne?
- om du undrar så har jag ingenting i fickan. förutom en tanke på dig
- kan du inte komma hit och sitta i mitt knä så pratar vi om det första som kommer upp?


jag kanske ska börja skriva en efter varje inlägg? det finns massor av skoj :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0