Liseberg

Igår blev det en tripp till liseberg! jag vet inte hur längesedan det var jag var där och bara åkte! och det gjorde vi minsann igår, i ca 11 timmar. det var ganska mycket köer så vi åkte lixom inte runt runt i 11 timmar men ja, vi hann med det mesta och hade allt som allt en kalasdag :)

Negativt med dagen: (varför måste ja alltid ha något negativt att säga?) jag hatar när man inte vet vad man ska ha på sig och det slutar med att man känner sig stressad och bara slänger på sig någonting. det fick jag göra igår. jag VET att tröjan är liiiiite för kort (tillräckligt kort för att jag ska gå å dra i den hela tiden och förbanna mig själv för att jag aldrig lär mig) jag visste INTE att det skulle vara så varmt som det var! då hade jag faktiskt inte tagit på mig mina varmaste jeans, för liten tröja (med linne under) och ett par converse som inte ens killarna i jackass hade velat lukta på. men jaja! tröjan slängdes i tvätten och hamnar i "klädbytarväskan". inte mer med det.

Jag har inte heller några roliga bilder att lägga upp för tillfället. grejen är ju den att jag aldrig lägger upp kort. av den ack så enkla anledningen att jag aldrig lägger i några i datorn.. hmm..



Ja la ju faktiskt inte upp några bilder från london sist kom jag på. här har vi lite fish and chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0