Spikmatta?

Idag tog jag och mamma en tripp till gekås, alltid lika roligt. tyvärr så måste jag faktiskt säga att vissa grejer har blivit aningen dyrare..

Iallafall. med risk att låta som om jag gör värsta anto-hissar-och-dissar-listan så måste jag ändå undra: VAD ÄR GREJEN MED SPIKMATTOR? det är helt sjukt va de har blivit populära! de finns tillomed på gekås där de tycker att man ska betala över 300kr för en ful matta med små taggiga saker på! har iofs sett fina mattor, men det är inte rikigt poängen. jag bara stör mig på det, är de verkligen så jäkla bra att man ska behöva pröjsa så mkt och dessutom behöva hitta plats åt den sen när man tröttnar..?


Imorgon ska jag klippa mig. jag är nästan nervösare för det än det faktum att jag börjar skolan dagen efter. vad ska jag göra åt mitt hår?! det bara ÄR lixom, så trött på det.. jaja, den som lever (tills imorron) får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0