Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Att man har tagit studenten börjar kännas lite mer på riktigt nu. folk flyttar, egna bostäder, jobbar, pluggar, ångest! känns verkligen helt sjukt men that´s life. Själv ska jag plugga, dansa och jobba. känns ganska bra i nuläget faktiskt, sålänge jag inte fastnar (hujeda mig!!).

Nu kommer vi till veckans news som väldigt många säkert redan har hört. MIN BAKRUTA ÄR KROSSAD!!! vet inte vad som har hänt men det är sak samma för jag måste betala för den jävla skiten nu, har jag lust med det? NEJ.

Dessutom så har jag blivit kär i en dator som jag såg i en tidning, nämligen ASUS seashell, och vad i hela friden händer när jag går in på kenzas blogg? jo! hon lottar ut en. men tanke på att hon har typ 60 000 besökare varje dag så är min chans ungefär lika stor som en fis i rymden, men det skadar ju aldrig att försöka?

Dessutom så har jag hittat en jätterolig sida där man kan göra egna almanackor! hur kul som helst, men får alltid beslutsångest med såna här saker så den blir väl klar någon gång i december...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0