white

Ännu en gång har min hund bitit sönder en sko. jag är flyförbannad. har ignorerat henne á la bråk på mellanstadiet men idag var jag tvungen att krama henne lite. fan att hon är så jävla söt. men arg är jag fortfarande!

Häromdagen så fick marcus sin vilja igenom, jag skulle prova på att vindsurfa. Det blåste som gudrun ute (okej kanske inte riktigt, men nästan) och om jag aldrig hade vindsurfat innan så skulle jag inte få testa på det just denna dagen, men då säger vi att jo jag har visst provat på en eller två gånger! anledningen till att jag tänkte why not, va för att det var fint väder och typ inte en människa på hela stranden.

Lättare sagt än gjort. jag kom upp på den jävla brädan och åkte kanske en meter som bäst? men jaja, kul var det iallafall! tills jag blev asförbannad för att jag sög.. nu kanske jag ska göra något vettigt av min dag

Just det ja! jag har gjort om mitt rum också och det är überfint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0