13 december

Det är helt galet vad tiden går fort. jag tog studenten för ca ett halvår sedan och sedan dess har jag inte åstadkommit ett skit. Var är min lön på 50 000 som jag skulle ha varje månad? vart är alla resor? var är JAG?

I MARKS KOMMUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag hatar marks kommun, jag hatar sveriges väder och jag hatar mina dallrande (för att inte nämna BLEKA) lår.
Jag hatar att det inte kan komma några snöflingor, att jag inte har någon julkänsla och att jag är pank. varför kan ja inte skylla på att jag är student som alla andra och köpa smörknivar som han i ikea-reklamen? det går absolut inte för sig för jag kan ju inte med att vara SÄMRE än förra året. och gudarna ska veta att jag köper ALLTID bra julklappar. just därför ligger mitt konto snart på minus (ska bara köpa en liten klapp till). jag menar inte att en bra julkapp måste vara en dyr julklapp, men eftersom att jag inte är ett dugg bra på att göra saker själv så måste jag pröjsa för något som någon annan, eller en maskin, har gjort.

Jag har förmodligen nämnt att jag är trött på folk som gnäller. detta gäller förstås inte mig. jag får gnälla hur mycket jag vill och alla som är i närheten får automatiskt ta del av det. tur att jag inte är ensam iallafall! jag och sofia brukar fika och klaga tillsammans. då känns det bättre.

Nu ska jag göra något åt mina feta lår och åka till gymet. sedan ska jag kompensera det med lussebullar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0