2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? detta börjar bra, jag vet inte... (student och allt sånt räknas inte ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte ja hade nåt. och om jag hade så har jag inte levt upp till nåt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bekant
4. Dog någon som stod dig nära? nej, och det är jag tacksam för <3
5. Vilka länder besökte du? Frankrike, Italien, Kroatien, Englandx2
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mera soooool tack!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 och 10 juni (tror jag det var? bal och student)
8. Vad var din största framgång 2009? jag sparar denna till 2010!
9. Största misstaget? flera små istället, men inget farligt!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite sjuk! tackar mitt immunförsvar (peppar, peppar ta i trä) jo förresten! i Skara hände nåt knasigt.. Det är ett till datum att komma ihåg förresten :)
11. Bästa köpet? NY-resan :) eller hotellet då för flyget fick ja i studentpresent så tekniskt är det inte mitt köp
12. Vad spenderade du mest pengar på? nu skäms jag lite, men lunch på punkten skulle jag tro, haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? gud ja! alla härliga personer jag har runt omkring mig, projektarbete (föreställningen för guds skull), bal, student, resor
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Single Ladies! :D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? måste nog säga ledsnare tyvärr samtidigt som det har varit ett väldigt bra år! eller vårterminen iallafall
16. Vad önskar du att du gjort mer? Satsat mer. Pluggat, tränat. lätt att vara efterklok.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat
18. Blev du kär i år? Oooja! eller kärare iallafall :)
19. Favoritprogram på TV? Sex and the city, alltid! svenska hollywoodfruar va också en hit, haha
20. Bästa boken du läste i år? Nu skäms jag jättemycket för jag var en riktig läslus innan men har nog bara hunnit med typ en shopaholics bekännelser. och SOLO, cosmo och ELLE.....
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskar mig aldrig något men blev väldigt glad för det jag fick :)
22. Något du önskade dig men inte fick? Lite samma svar här, men en tripp till typ Mauritius hade inte suttit fel!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag kommer inte ihåg!!! :(
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer sol. det har jag verkligen saknat! och en liten utomlandstripp med brudarna men det tar vi igen ;)
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blink! så snabbt gick det
26. Vad fick dig att må bra? Alla fina människor och annat smått och gott :)
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Har inte haft så stor koll
28. Vem saknade du? Släkten och staden i Kroatien <3
29. De bästa nya människorna du träffade? Inte träffat såååå mycket nytt. isåfall jobbmänniskor och de är väl helt okej ;)
30. Planer för 2010? New York, skidor i Hemsedal och Barcelona är inplanerat. En jävla massa mer hoppas jag! :D


Fast ibland är bra saker just saker. Vårkläderna har kommit,

vi går mot ljusare tider och det gör mig väldigt glad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0