Roliga Prylar

När jag inte har något bättre för mig så har jag lätt att ta till min lilla dator istället för att göra annat vettigt som jag helt enkelt inte har lust till. som att städa. då tycker jag att min dator är bättre. speciellt när man kommer över massa kul saker! saker som jag hemsk gärna vill köpa till mig eller någon annan. men istället för att doppa min ekonomi ännu mer i skit så gör jag en lite billigare variant. VISA men inte KÖPA:

Varför inte en joddlande gurka?
Eller en sån här! jag är inte så förtjust i det men ååh vilken kul present!
En utav mina personliga favoriter. kommer kanske inte passa i mitt framtida hyperlyxiga badrum, men kanske till handkräm? eller diskmedel?
HUR KUL?! jag dör, HAHAHA!!!
Jag hade rensat mina vackra tänder hela tiden om jag hade haft en sån här
För att se hur mycket bajs de EGENTLIGEN snaskar i sig. smart grej. vet dock inte om jag vill veta
Om jag hade öppnat en salong så hade en designer beaver funnits i väntrummet


Det finns hur mycket som helst och istället för att jag ska göra massa länkar så kan man faktiskt bara gå in på roligaprylar.se (som jag inte orkar göra till en länk)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0