2 februari

Att det fortfarande finns folk som kikar in här måste jag säga är väldigt sött! men tanke på att jag faktiskt på riktigt borde på priset som världens lataste skrivare. varför jag inte skriver "bloggare" är därför att jag inte är en bloggare och för att jag suger på att uppdatera även andra (mycket viktigare) saker. som min loggbok till exempel!

eftersom att jag uppenbarligen inte orkar skriva en 398256187 sidors lång text om vad jag inte har skrivit om detta året så sammanfattar jag mig med det viktigaste! jag har varit i paris och vi har haft vårat sceniska musikprojekt, som tyvärr är slut nu men grymt kul var det och VI VAR BÄST om inte annat.

De senaste timmarna så har jag dessutom haft ganska tråkigt. vilket kan vara väldigt nyttigt, speciellt med tanke på att det är första gången på en sisådär.. jag vet inte men väldigt länge iallafall. och jämt när jag har massor att göra och inte hinner med något utöver det som måste göras så klagar jag och vill ha tråkigt men nu kan jag helt plötsligt inte förstå varför..
DET JAG SKULLE SÄGA VAR INTE DETTA utan att jag har suttit och kollat på resor i ett antal minuter nu för jag är så sjukt ressugen!! vet inte om det beror på att moder natur hatar sverige eller bara för att jag känner att jag lätt hade kunnat kapa av min lilltå för att bli lite brun i mitt fejs och inte se ut som en som inte sett solen på ett halvår (hey, det är ju jag!)

Så nu ska jag gråta lite till framför glada bilder på apollos hemsida och sen ska jag fortsätta med min satc box som har blivit mitt liv när jag inte har något annat att göra. eller vem försöker jag lura, den är mitt liv så fort jag har en stund över, så ja.. nu drar jag..


Och jaaa, jag ska lägga upp korten! så fort jag har fattat hur man gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0