Off in the night, while you live it up, I'm off to sleep

Inte för att det på något sätt är viktigt, men mitt senaste inlägg var mitt 120e. inte illa pinkat!

Som jag har skrivit om innan (och som jag skrev sist jag skrev om det så vet jag inte om jag tillochmed har skrivit om det två gånger, men isf blir detta en tredje!)

Marcus och jag var i borås en dag och hamnade som vanligt inne på gina tricot. i vanliga fall så brukar jag vara en snäll flickvän och gå igenom affären lite snabbt men just denna dag råkade jag hitta massor av roliga plagg som jag var tvungen att prova.
Killsoffan var som vanligt upptagen så jag drog med min man in i omklädningsrummet (nej alla dansare, inget snusk..). stackaren fick sitta på golvet för det fanns ingen pall och när jag ändå klagade så nämnde jag det där lappproblemet som jag finner så oerhört störande. på ungefär två sekunder så svarar han "är det inte meningen att man ska hänga den på galgen då? " helvete. det verkar ju ganska rimligt. så ladies! nu har vi lösningen på problemet iallafall! trots att jag inte gillar varken det eller att just han kom på det, men där har vi det.

lyssnalyssnalyssna!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha de där om snusket vet ja inte om ja tror på riktigt men..:P Hälsa och tacka för lösningen iallafall, ibland är dom inte dumma dom där killarna:P haha

2009-02-04 @ 10:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0