Lost in this world I even get lost in this song

Om jag verkligen hade gått in för det, skrivit snorigt bra inlägg och uppdaterat massa gånger per dag så är jag helt övertygad om att jag hade kunnat tjäna hur mycket pengar som helst på den här bloggen! det låter väldigt frestande måste jag säga! brunettella, klingar det inte gudomligt vackert? om inte annat så väldigt frestande för jag behöver pengar jättejättejättemycket!

Nog om det... eftersom att det är meningen att jag ska skriva ner vad jag gör på dagarna så måste jag säga att jag gör ett ganska så dåligt jobb.. jag har totalt missat att skriva om att jag har varit i rom (Italien för tusan!) och i stockholm (det var nyss så det gör inte lika mycket..) och att jag dessutom har införskaffat mig en balklänning!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt eftersom att jag vet att vissa (en) läsare vill att jag ska skriva lite mer ingående, men vem orkar? den som vill veta får fråga :)



Från världens bästa café där vi satt och prata å prata å prata sista kvällen!
 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0