1 Januari 2009

Jag vet inte riktigt varför men jag kunde inte riktigt komma på hur jag skulle börja detta inlägget. det är trots allt nytt år! så ja... gott nytt år. nu är det 2009 och oddsen säger att det kommer bli bra!

* skolan börjar med sceniska
* två dagar in på skolstarten så sticker jag och älsklingen till paris! (jaa det är världens bästa julklapp.. ;)
* den 25 januari - oasis på scandinavium! (kanske borde hämta ut biljetterna snart?)
* vecka 9 blir det klassresa till stockholm
* i mars blir det äääntligen premiär på vårat projektarbete och dessutom fyller jag 19
* senare vankas det bal och student som fortfarande känns sjukt konstigt..
* 21 juni - AC/DC på ullevi (som jag också måste hämta ut biljetter till...)

Jag har trots allt lite att se fram emot!

2008 började väldigt bra! fram tills skolan började på höstterminen då det började gå utför på vissa fronter av någon anledning.. MEN! i år ska det bli great!

Jag vill också passa på att gratta aella.blogg.se som fyllde ett år den 30 december =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0