zzz...

Sista terminen har börjat och jag har en känsla av att den kommer vara slut innan jag ens har fattat på riktigt att den har börjat..!

Vi har hunnit börja med sceniska och jag har spenderat en helt underbar helg i paris! men samtidigt så för det med sig sina nackdelar. jag är sjuuukt trött och har haft konstant huvudvärk i 3,5 dagar! något som aldrig har hänt förut. detta gäller troligtvis mina klasskompisar också (antar jag). kanske inte huvudvärken men tröttheten. förutom sceniska så har vi även vårat projekt som ALDRIG kommer bli klart känns det som!

Idag kläckte mina föräldrar en brilliant idé. jag håller inte riktigt med om att den är så genial men jag kan nog inte göra något åt detta. de har bestämt sig för att köpa en sån här till mig och ställa den på golvet någonstans i rummet...



I mitt nuvarande tillstånd så vill jag bara berätta att om den här klockan införskaffas så lär den inte uppleva mer än en snoozning...

Kommentarer
Postat av: PAO!

bättre me en klocka som skjuter ut pusselbitar som du måste pussla ihop innan den håller käften :P Annars kommer du ju ha ett hål i taket? :S

2009-01-15 @ 09:34:53
URL: http://studiocolor.net
Postat av: 8-)

Du va ju i paris! skriv om de!...;)

2009-01-19 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0