28 juli

Jag absolut hatar att vara sjuk. för jag blir alltid, alltid, ALLTID!! sjuk vid fel tillfällen. idag skulle ja följt med och dansat lite, vilket jag är fruktansvärt sugen på, jag jobbar imon och behöver pengar så det kommer jag nog göra ändå, plus att jag har gått upp i vikt och tänkte börja träna lite sådär seriöst men det går ju asbra nu, eller hur? nu är det iofs bara halsen kvar men det känns som att jag andas genom ett sugrör hela tiden och mitt sväljande ska vi inte ens prata om!

Kul blogg, verkligen, jag pratar om att jag är sjuk. eftersom att jag dessutom blir ett riktigt jävla klagomonster när jag är sjuk så vet nog alla redan detta ändå..

Helgen spenderades i skara med 7 andra filurer. helt underbart kul var det faktiskt! bättre än vad jag trodde! menar absolut inget dåligt, men jag hade inga förhoppningar eller förväntningar på det och det brukar vara bättre så. vi partade, åt massa korv med bröd, plockade blommor och åkte till skaraSTAD en sväng. kul tack vare sällskapet men shoppingen va inte direkt något att hurra för.. däremot är min plånbok väldigt tacksam!

vill bara påpeka att brittans video if you seek amy går på mtv just nu (va?!?! musik på mtv?!). hon är ingen bra skådis den kvinnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0