Don't do this at home

Av någon konstig anledning så är jag ett riktigt tidnings-freak. jag älskar tidningar och även om det praktiskt taget står samma i alla så kan jag inte låta bli att köpa några varje månad. detta i kombination med att jag är kass på att städa leder till att väldigt många tidningar lagras utan någon som helst mening och några gånger om året så får jag för mig att rensa bland dessa. idag har varit en sån dag. och det har faktistk tagit några timmar. det sorgligaste är att dessa va de som blev över sist jag rensade.. (mitt problem börjar bli ganska uppenbart?)

Och för något år sedan så kom jag även på att det finns massa roliga saker i mina tidningar: snygga kläder och skor, resetips, recept, träningssätt, sex, musiktips och sist men inte minst, gratis prover!!
Så istället för att slänga alla tidningar rakt av så sitter jag och kollar igenom VARENDA EN i hopp om något kul som jag kan klippa ut och göra en egna små böcker av i olika titlar. när detta nu kommer bli av (läs: OM detta kommer bli av) så kan jag förbereda mig på ett antal timmars arbete, men jag lite pyssel är alltid kul..

En artikel som jag fann hysteriskt rolig var: "Sex som slutade på sjukhuset" i Cosmopolitan. eftersom att dessa är anonyma så tänkte jag att det gör inget att jag delar med mig av läkarnas historier och dessutom lär ingen utav dem besöka min blogg:


- "Ett ungt par kom in till akuten med den här historien: När de hade sex hade tjejen hittat en leksaksstudsboll i gummi och tryckt in den där bak på killen. Tyvärr åkte studsbollen så långt upp i killen att paret inte kunde få ut den. och vid undersökningen kunde inte vi heller få ut den! operation var nödvändig och killen med studsbollen kördes in i operationssalen. vi väntade på kirurgen när killen började hosta våldsamt. bollen flög ut ur rumpan på honom med en sådan hastighet att den flög tvärs över rummet och träffade kirurgen, som just hade kommit in i operationssalen, hårt i huvudet".

Äntligen fick jag reda på lösningen till detta problem! HOSTA!!! HAHA!! jag dör..



- "En natt rullades en kvinna och en man in på akuten, tillsammans på en bår. det såg helt absurt ut: kvinnan satt gränsle över den nakne mannen, själv var hon klädd i svarta spetsunderkläder. de berättade för oss att de hade tagit en massa droger och haft vilt sex när kvinnans underliv hade börjat krampa så mycket att det blev omöjligt för mannen att dra sig ur. De satt fast i en sexställning och kunde inte röra sig. Läkarna var tvugna att ge kvinnan muskelavslappnande medel och efter ett par minuter kunde mannen och kvinnan skiljas från varandra. de blev omedelbart gripna för narkotikabrott".

Inte pinsamt nog att de sitter fast, de åker dit för narkotikabrott på det!



Nu orkar jag inte skriva mer, hope you enjoyed it.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0