Bal 2009

Balen var helt underbart bra!! nu blev det lite pang på det här, men satan i gatan vilken rolig kväll!

Det började i skolan med hår och smink, därefter åkte jag ut i skogen till sofia och fotografering tillsammans med henne, elina och steff. grrr vilka kort säger jag bara ;) eller jag vet inte än för jag har inte sett alla men fotografen var duktig så jag antar att dom blev bra haha.

Därefter skulle jag och elina tillbaka till skolan och bättra på sminket, men jag hade gått å dratt i min klänning hela dagen för det kändes som den var för stor, och det blev det också! jag och sofia löper in på lindex för att köpa tutt-tejp!

I skolan blev det fotografering och underbara poser á la Marianne. (thank God att vi tog fler kort än dem..)
Vi hade en jäkla tur med vädret också! när vi kom ut så var det faktiskt fint och kamerorna blixtrade som aldrig förr = kramp i käkarna.

Kvällen i kort:

- Iskallt utanför valand
- ros
- äcklig välkomstchampagne
- fotografering med fia och jonathan
- en väldigt go och gla elin
- inte så god förrätt, jättegod huvudrätt och smörig efterrätt
- kung och drottning: Linda och Pontus
- vals
- disco disco!
- goaste fruktiga drinken hittils
- dans på borden
- blödande fot
- dans hela natten lång



JAG ÄR NÖJD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0