Puzzledpuzzledpuzzledpuzzledpuzzledpuzzled

KLOCKAN 7 VAR VI I SKOLAN!!!!! och gissa när vi som var kvar sist åkte hem?! jo det ska jag tala om!! klockan halv 6!! i vanliga fall så skulle det vara vardagsmat för oss att stanna så länge men då har vi fanimej inte gått upp så tidigt.. jaja, nu är jag hemma iallafall!
mer träningar blir det! och jag måste faktiskt säga att hellre vara lite trött och att showen blir snorbra, än att vi slappar nu mot slutet, för då känns det lite onödigt..
Dessutom fick vi reda på att det inte är så fruktansvärt många biljetter kvar och då måste det ju sitta som en smäck!

Förutom planscher i skolan så har vi även tvingat barnen att sätta upp planscher i deras skolor, vi har satt upp i Kinna, vi har en annons i markbladet, idag stod det om oss i bt, vi är med på tv:n i skolan och på onsdag är vi med i radio.. dessutom ska vi tvångsbomba allas skåp med söta små flyers. ändå har vissa inte ens hört nåt?

Och vill ni veta en till grej? jag tror att jag börjar skrämma alla jag känner, förutom mina älskade danskompisar, för allt som det pratas om är PROJEKTET! jag tillochmed skriver ett näst intill träningsinlägg och babblar på om massa skit som inte är kul för någon annan än oss 7. Och vad tycker vi om det?! ja just det.. när jag tänker efter så är det faktiskt lite sorgligt..

Men vem bryr sig, våran föreställning kommer bli bäst, AND WE KNOW IT ;)



   MISSA OSS INTE

Kommentarer
Postat av: Sofiiia

Du har så rätt så rätt men ja är ju faktiskt en av oss sju så jag tycker det är mycket underhållande måste ja säga!:) keep on girl;)

2009-03-23 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0