Dearly beloved

Mitt artonårsår är snart slut, och ärligt talat så är jag mer deppad än glad över att fylla 19. vet inte varför men så är det nu.

Mina föräldrar har skrämt upp mig lite. de har sagt att imorgon ska jag komma hem direkt efter skolan och sedan inte planera någonting fram tills iallafall 7. jag har nu DRÖMT om detta två gånger.
första gången drömde jag att de skulle ta med mig och rida på hästar. inte direkt min favoritsyssla, så därför var jag lite kallsvettig när jag vaknade. senast inatt drömde jag att de skulle ta med mig på museum i borås. detta bådar inte gott vill jag säga.

Annars så har jag hittils haft en bra sista dag! började med sovmorgon och sedan tog jag och marcus en sväng till varberg i det fina vädret. där blev det lite strosande i stan och glass på tre toppar! ikväll blir det kanske bio :)

Men men, att fylla 19 är ju faktiskt ingen big deal! skillnaden är bara siffran, och jag är faktiskt nöjd med mit 18-åriga år!
festival, härlig sommar innehållande majas, grekland, london och massa kärlek. det har varit koncerter, weekends, sceniska, projekt, party och helt underbara vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0