M&M's

Sitter vid datorn just nu (uppenbarligen) och samtidigt är radion på. oftast är det något som är bannlyst, men nu är jag inte ensam hemma så det stör mig inte lika mycket. de konstaterade precis att de skulle spela tingeling snart.

Den låten får mig att må lite illa. eller det kanske bara är jag som inte har fattat grejen? tydligen så har den gjorts på flera språk också? patetiskt. visst att alla schlagerhits brukar spelas konstant efter sitt framträdande i tv, och med den standarden på radio så borde jag väl kanske inte vara förvånad, men nån måtta får det väl vara!?


På tal om annat så tror jag att jag håller på att bli sjuk! trevligt trevligt.. förhoppningsvis så är det mest trötthet, men syster anna (mamma) trodde minsann att jag hade feber. så illa är det väl troligtvis inte men efter lite te och massa choklad, som jag redan har smällt i mig, så borde jag nog kunna komma undan.


För övrigt så är min nya favoriträtt små tomater med bröd som man doppar i olivolja, dreggeldreggel...

Kommentarer
Postat av: sofia

lilla stackars antonella då.. hoppas du inte blir allt för sjuk!:) men va sjutton hände me tårtreceptet?:O VIll ha!

2009-03-31 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0