2 veckor kvar

Kära gudabarn vad jag inte har uppdaterat på länge!! har inte orkat dock, för tro det eller ej så har jag faktiskt haft annat att göra..

The Audition gick bra till en början men åkte tyvärr ut i andra gallrningen, väldigt synd faktiskt men jag är så fruktansvärt glad över att mina kära vänner kom in!! 2 stycken av 15 av 100! inte illa, så ja säger grattis till fia å jonathan igen! <3

Nu börjar det närma sig med stormsteg här.. imorron är det maskerad men frågan är ju hur i hela friden det ska bli något vettigt av det. jag har iallafall inte en aning om jag orkar gå in för det för just nu så känns mitt religionsprov (påminn mig om varför jag inte pluggar på det just nu?) som prio 1...



Kommentarer
Postat av: Anonym

taack:) <3

2009-05-27 @ 23:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0