Åh Gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort

Hela dagen så har jag tyckt synd om mig för att jag har så sjukt mycket att göra innan studenten. den riktiga frågan är ju då varför i hela friden jag inte har gjort någonting? och då menar jag verkligen nada!

Har precis fått spotify så jag har mest suttit å letat massa rolig musik, har hunnit med några the hills avsnitt och letat skor samtidigt som jag försöker övertala mig själv att det faktiskt är viktigt då jag inte har några till balen! (ja ni märker ju att d funkar..) jag har klickat upp dokumentet "nutida konst", och ja, det är väl ungefär så långt jag har kommit.



          Snart är vi där 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0