About Facebook

Det här med facebook alltså.. Det finns verkligen hur mycket som helst som jag hade kunnat slakta och hylla om den lilla ansiktsboken, men det är en sak som jag finner lite rolig. har börjat tänka på det på senaste tiden och det är lite (läs oerhört) töntigt och störande. jag spelar inte oskyldig på nåt sätt, men när man tänker på det så jaa.. låt mig förklara..

Man kan ju skriva en liten text där det står vad man tycker och tänker och som folk förväntas kommentera. det roliga med detta är då att först står namnet och sedan skriver man, inget kolon eller något.. låt oss ta Anna Andersson som exempel.

Anna Andersson tycker att det är skönt med helg!!

Testa att läsa din status högt för dig själv en gång. är det inte liiiiite löjligt att man utan att tänka på det skriver om sig själv i tredje person? alla gör verkligen inte det, och jag kan inte tänka mig att de som råkar ha en sån status tänker så heller, men jag ville bara dela med mig lite av mina helt ovesäntliga tankar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har aldrig tänkt på att när det syns på någon annans profil kanske det ska synas i tredje person? hur fan ska dina vänner veta att det är din status annars? Tänkt igenom dina uttalanden innan du skriver, så slipper du få dig själv att framstå som en idiot.

2009-05-31 @ 21:20:27
Postat av: Anonym

vem fan är du nu då?

2009-05-31 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0