Hey genious

För första gången på väldigt länge så har jag faktiskt inte söndagsångest! jag har studentångest, men efter att ha lämnat in min sista uppgift så känns det inte lika farligt längre!

Helgen har varit så mysig så, fredagen bjöd på bio i göteborg, lördagen innefattade shopping och ostbricka på bryggan och söndagen spenderades vid havet och avslutades med jordgubbar, glass och promenad.

Men när jag fridfullt satte mig vid datorn denna söndagsafton så läste jag en kommentar jag hade fått:
"du har aldrig tänkt på att när det syns på någon annans profil kanske det ska synas i tredje person? hur fan ska dina vänner veta att det är din status annars? Tänkt igenom dina uttalanden innan du skriver, så slipper du få dig själv att framstå som en idiot."

störande moment 1: varför är tönten anonym?
störande moment 2: om han/hon ändå ska ägna några minuter av sitt liv åt att klaga på innehållet i någon annans (VÄLDIGT SERIÖSA) blogg, så kan iallafall jag tycka att det är lite sorgligt att det som faktiskt upprör denne handlar om något så viktigt som FACEBOOK. visserligen skrev jag ett inlägg om det, men jag hade inte riktigt förväntat mig att någon skulle tro att det var seriöst..?
störande moment 3: eftersom att jag faktiskt skriver denna bloggen utan anledningen att bli nästa blondinbella så behöver jag inte förklara min underbart dåliga humor så ingående att den som läser klockrent ska förstå det som jag tycker är roligt.
störande moment 4: det absolut värsta. att jag faktiskt har spenderat x antal minuter på att störa mig på denna människa som inte kan framstå som en idiot eftersom att den är feg och är anonym. jag skäms ju iallafall inte för att mitt IQ är lika med kaninröv ibland, man får ju bjuda på sig själv lite ;)

MEN!! det är ju trots allt söndag. jag har lite tråkigt och eftersom att det uppenbarligen finns folk som läser den (det är helt VALFRITT för övrigt) så kan ja ju iallafall hjälpa folk i samma uttråkade sits som jag genom att bidra med ett inlägg och lite tidsfördriv :)



Såhär ledsen är jag


Kommentarer
Postat av: Soffiloffan_dancer;) haha!

Hahahahah!! asså ibland överträffar du dig själv anto!:P ja tycker nästan att du börde bli nästa blondinbella eller jonella eller hur ni vill stava de för äntligen blev min söndag liite roligare än vad den varit idag(och den har inte varit så jävla kul asså:P) Ja du gjorde min dag ialalfall.. å kiss på den anonyma facebookjävlen för ja tycker du är rolig iallafall:P hah! puss pådej <3

2009-05-31 @ 22:40:58
Postat av: Elina

HAHA! Grymt kul :D

2009-06-02 @ 10:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0