Kattegatt

Nu har jag jobbat mina första timmar på landvetter! :) inget asballt som pilot eller nåt, utan står i cafét uppe bland alla resenärer! så you suckers can't se me ;) om ni inte ska ut och resa vill säga..

Iallafall så hade det varit kul men satan i min lilla gata vad jag inte pallar tiderna!
det började med att jag fick avbryta valborgsfirandet och åka hem tidigt för att sedan gå upp klockan halv 5 för att vara på flygplatsen klockan 6. helt normal arbetstid kanske. dagen går, jag kommer hem vid kvart över 2 kanske, däckar i sängen till ca: halv 5.
Nästa. jag går och lägger mig runt halv 10, kändes skitkonstigt att sova så tidigt, men när jag gick upp kände jag att jag skulle gått och lagt mig när jag kom hem och inte gått upp innan jag skulle åka igen. min klocka ställdes kl 02.00!!! klockan 2 på NATTEN!!! helt sjukt. jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv.
Jag befann mig iallafall på jobbet klockan halv 4 och var i koma. jobbdagen avslutades halv 1, körde hem och har aldrig varit så nära att somna på vägen som då.. oh gosh..
Hemma och sover till 4. härlig helg det här, men det är cash, eller hur ;) lite wierd när folk kommer klockan 8 och säger godmorgon och det känns som att det ska vara lunch redan. i vanliga fall när man går till skolan, så kanske jag går upp vid 7, och när jag har varit uppe i 12 timmar så är hon sju på kvällen och då börjar man slappna av.. idag så hade jag varit uppe i 12 timmar när klockan va 2 på eftermiddan = hela dagen kvar.

Mycket snack om tider här känner jag, men för mig som älskar att sova så är det faktiskt lite omänskligt, haha.

Kommentarer
Postat av: Marcus Larsson;)

Du e de mest underbara jag vet!!

2009-05-04 @ 20:49:34
Postat av: Marcus Larsson

Du är det mest underbara som finns!

2009-05-04 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0