I <3 Sweden

det är dagar som den här som man undrar VARFÖR ÄR JAG I SVERIGE????????????????????

dagen har inte varit så värst händelserik, jag har mest suttit och dregglat över resor som jag inte har råd med. jag funderar till och med starkt på att bli au pair ett tag bara för att komma härifrån och de som känner mig vet att jag inte ens gillar barn. men jag är desperat.

det finns en resa till marocko för ynka ca 2500, men den åker på torsdag och då ska jag självklart till stockholm! och det vill jag faktiskt inte missa... dessutom har jag 6kr på kontot. bra anto.. bra... och eftersom att jag VET att jag inte har råd och ändå sitter och snokar så kan vi konstatera att den här dagen inte passar in i det goda gamla ordspråket Carpe Diem då jag helt och hållet gjort det motsatta...


Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0