svinspruta och tenta

I måndags begav jag mig lite impulsivt till vårdcentralen. det. var. kaos. tänkte att jag skulle skita i det först men så hade jag ju ändå sminkat mig och tagit på mig vettiga kläder, och det som väntade hemma var tenta, så jag tog min nummerlapp.
Det gick ganska snabbt och helt plötsligt var jag immun mot grissjukan. vet fortfarande inte om ja tycker att ja va smart eller om jag ångrar mig, men om min arm hade kunnat prata så hade jag inte fått höra så vackra ord. det gör sjuhelsikes ont! och dessutom va jag helt slö igår (inte mycket till tentaplugg där inte...) och nu börjar jag få riktig träningsabstinens...! och när man befinner sig inomhus så känns det som att det ständigt är kväll med detta vädret...


Men det är inte så mycket att göra åt så det är ingen ide att jag gnäller! (även om jag känner för det väldigt mycket. snart får jag betala någon för att lyssna innan jag inte har några vänner kvar...?) det jag FÅR gnälla om är faktiskt min tenta! den är på fredag. alltså om två dagar. detta är trots allt högskola, och jag börja inte plugga innan två dagar innan... TVÅ!! de andra dagarna räknas inte då jag praktiskt taget bara har skrivit av lite meningar ur den 600sidors tjocka boken = jag kommer inte ihåg något ändå.

Nu ska jag börja plugga. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0