nu är det höst. fan

I och med att mor and far har varit i La France så har jag varit hemma och lekt desperat hemmafru. jag har slaviskt gått ut med hunden, lagat mat, skvallrat över sallad och cappuccino och lunchat med mormor. jag har gillat det. men idag kommer de hem och det är precis lagom. jag ska bara städa hela lägenheten först, sen har jag fått nog, några dagar blir alldeles lagom för att vila upp sig och om jag känner mig själv rätt så blir det pang på't nästa vecka igen. inte alls bra för mig, men det kan tyvärr inte göras något åt. precis om en liten paus. jag gillar det. Nu ska jag lyssna på min nya grymma asbästa låtlista på spotify och städa som om det inte fanns någon morgondag. sen ska jag göra amerikanska pannkakor för mina blev så jävla goa sist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pankakorna var jätte goda. tack gumman

2009-10-07 @ 04:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0