Sista oktober 2009

Eftersom att jag har sådan fruktansvärt bra koll så var det inte förrän nyss i veckan som jag fattade att det var halloween idag. detta betyder att det inte direkt blir något halloweenfirande heller. eller jag har faktiskt precis kollat på skräckfilm så vi kan ju låtsas att det räknas.

Istället blir det This is it ikväll och det kommer bli så bra så!

Häromdagen fick jag ett mail från butiken design only. inte för att jag brukar ha råd att köpa kläder där, men det var gratis att bli medlem och ordet erbjudanden lockade mig väldigt mycket så jag tänkte, varför inte?
Så jag fick en inbjudan till en liten VIP-kväll som man kunde anmäla sig till. i vanliga fall bruka man skita i dessa tillfällen men såhär i höstmörkret måste jag faktiskt erkänna att jag är lite, smått, en gnutta trött på mitt liv ute i skogen och det är spontana grejer som är roligast!
Jag anmäler mig och min pojk och det visade sig vara riktigt trevligt. det bjöds på öl, vin, cola och snacks, och dessutom var det lite rabatt (min plånbok ekade ganska tomt trots detta men det är alltid kul att kika!). Maia Hirasawa deltog med ett litet framträdande med sin gitarr och hon var himla söt. duktig också.

Klippt mig har jag också gjort. eller jag har klippt luggen. det var också väldigt spontant och imorgon ska jag börja träna på gymet igen. i brist på större förändringar i mitt spännande liv så kan jag väl försöka förändra mina dallrande lår lite iallafall.


Söt tatuering! mor och far, oroa er inte! jag ska inte göra en likadan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0