2,5

fan, nu har jag glömt att skriva och ja, också glömt vad jag har gjort. såhär spontant kan jag inte ens svara på vad det är för dag utan att tänka efter..?

enligt min almanacka så var det en kväll med fia i fredags som spenderades på Viskan i Borås. varsin cola, stora oliver å vitlöksbörd. heeelt okej faktiskt

Lördagen innehöll marknad och sedan grönsaker och dipp i ett försök att vara nyttig, till detta film och min loverboy

Söndag: jobb. kul jobb iofs. inte för att jag längtar ihjäl mig till min lön men lite extra klirr blir det iallafall.

Idag är det måndag och dagens största bedrift är att jag har införskaffat mig 2,5 högskolepoäng. inte illa pinkat skulle jag vilja säga!! desutom har jag upptäckt en nytt program som jag bara måste börja följa! hollywoodfruar. det är helt askomiskt hur korkade de är. jag kan inte annat än att skratta..

Imorgon är jag ledig! = SOVA


I hope...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0