ok!

okej, det där med att uppdatera varje dag gick ju lika bra som när jag skulle vindsurfa...enda anledningen till att jag uppdaterar nu är för att jag ligger hemma och är sjuk, vilket är ganska sorgligt.

HÖJDPUNKT: New York-resan är bokad. jag sparar alla mina penningar för att kunna shoppa loss i staterna. bra taktik tycker jag. att jag inte har några som helst kläder nu spelar ingen som helst roll.

SAKNAD: min SATC box som befinner sig ute i skogen för tillfället. som tur är verkar det vara the hills-maraton på mtv. tack

CRAVING: egentligen mår jag alldeles för illa för att äta någonting. men hade jag varit tvungen att välja så hade jag nog kunnat smälla i mig lite pommes

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0